Okulumuzu kazanan bütün öğrencilerimizi ve ailelerini bu başarıda emeği geçen bütün paydaşları tebrik ediyoruz.
2019 LGS yerleştirme sonuçlarına göre okulumuzu kazanan öğrencilerimizin iş ve işlemleri 25 Temmuz - 4 Eylül 2019 tarihleri arasında (10.00 - 14.30)yapılacaktır.
Okulumuza kayıtlar e-okul sistemi üzerinden otomatik olarak yapılacaktır. Velilerin kayıt için herhangi bir belge getirmesi gerekmez. İstenenler öğrenci ve okul idaresi için faydalı olacak belge ve malzemelerdir. Kesin kayıtları yapılan öğrenci velileri eğitim öğretim çalışmalarının aksamaması için okulun açıldığı ilk güne kadar mutlaka okula gelerek tüm belgelerini ve malzemelerini tamamlamalıdırlar.
Şehit Mehmet Güder Anadolu İmam Hatip Lisesi Kayıt Takvimi
Şehit Mehmet Güder Anadolu İmam Hatip Lisesine KAyıt Yaptıracak Öğrencilerden İstenecek Belgeler
*İSTENEN BELGELERE ULAŞMAK İÇİN TIKLAYINIZ... meb_iys_dosyalar/34/15/762188/resimler/2019_07/24104950_5.sYnYflar_kayYt.jpg
*BURSLU ÖĞRENCİ İSE MEZUN OLDUĞU OKULDAN ALACAĞI BURSLULUK BELGESİ
PANSİYON BAŞVURU EVRAKLARINA ULAŞMAK İÇİN TIKLAYINIZ
NOT: Pansiyon başvuru evraklarının 4 EYLÜL 2019 tarihleri arasında okul yönetimine elden, posta yoluyla veya mail olarak (sehitmehmetguderaihl@gmail.com) ulaştırması önemle rica olunur. Posta veya mail ile başvuru yapan velilerimizin başvuru işlemi ile ilgili bilgilerini teyit ettirmeleri gerekmektedir.